Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Απαντήσεις στην ανάρτηση της Δευτέρας 4/5/2020 Γλώσσα

1) είναι=συνδ. ρήμα, το καλοκαίρι=υποκ., η εποχή=κατηγ., καλύτερη=επιθ. προσδ.
2) είπε=ρήμα, (αυτός)=υποκ., ότι....Δευτέρα=ειδική πρόταση άμεσο αντικ., μου=έμμεσο αντικ.
    θα γράψουμε=ρήμα, (εμείς)=υποκ., διαγώνισμα=αντικ., τη Δευτέρα=χρονικός προσδ.
3) στεναχωρήθηκα=ρήμα, (εγώ)=υποκ., πολύ=επιρρ. προσδ. ποσού
    γιατί...περίμενα=εξαρτ. αιτιολογ. πρόταση, δεν περίμενα=ρήμα, (εγώ)=υποκ., το=αντικ.
4) χάρισε=ρήμα, Η Μαρία=υποκ., ένα ποδήλατο=άμ. αντικ., μου=έμμ. αντ.
5) φαίνονται=συνδ. ρήμα, τα παπούτσια=υποκ., όμορφα=κατηγ., της Αγγελικής=γεν. κτητική
6) πρέπει=απρόσωπο ρήμα, να διαβάσω σήμερα=εξαρτ. βουλητ. πρότ. υποκ.
    να διαβάσω=ρήμα, (εγώ)=υποκ., σήμερα=επιρρημ. προσδ. χρόνου
7) κάθεται=ρήμα, Ο Αντρέας=υποκ., στο γραφείο του=εμπρ. προσδ. τόπου
8) διάβασα=ρήμα, (εγώ)=υποκ., σελίδες=αντικ., εκατό=επιθ. προσδ.,
    αυτή την εβδομάδα=προσδ. του χρόνου, του βιβλίου=γεν. του περιεχομένου
9) Απαγορεύεται=ρήμα, το κάπνισμα=υποκ.
10) Απαγορεύεται=απρόσωπο ρήμα, να καπνίζετε=βουλητ. πρόταση υποκ.,
11) διδάσκουν=ρήμα, Η Αναστασία, η Ευγενία=υποκ.
      γαλλικά=άμ. αντικ., στους μαθητές τους=έμμ. αντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Κατηγορούμενο Σε κάποιες προτάσεις υπάρχει μια λέξη, η οποία φανερώνει μια ιδιότητα που αποδίδεται στο  υποκείμενο . Αυτή η λέξη είναι το ...